Recomanacions/ recomendaciones

ACTUAL PATCH

Botiga que està als Encants de Barcelona, on podràs trobar robes de dissenyadors de patchwork molt coneguts, altres robes a molt bon preu, i els teus complements de patchwork.. tot molt econòmic. Encara no tenen pàgina web, però si estàs a facebook podràs consultar les seves novetats. Per cert, no et perdis la seva pàgina a facebook, ja que podràs trobar de manera gratuïta molts patrons i tutorials. S’ha de destacar, a més, l’amabilitat i simpatia de tots el què hi treballen! Des de inicis del 2014 es donen classes de patchwork, patronatge, i patch-crochet.

Tienda que está en los Encantes de Barcelona, donde podrás encontrar telas de diseñadores de patchwork muy conocidos, otras telas a muy buen precio, y tus complementos de patchwork… todo muy económico. Aún no tienen página web, pero si estás en facebook podrás consultar sus novedades. Por cierto, no te pierdas su página en facebook, ya que puedes encontrar de forma gratuita muchos patrones y tutoriales. Se ha de destacar, además, la amabilidad y simpatía de todos lo que trabajan allí! Desde inicios del 2014 se dan clases de patchwork, patronaje y patch-crochet.

COLORS DE PATCH

Per a totes aquelles que volgueu passar una bona estona i aprendre a fer patchwork, us recomano les classes de Colors de Patch(a prop de la Sagrada Familia).  A més, s’0rganitzen monogràfics de 1-2 dies per aprendre a fer objectes de decoració, bosses i complements, tècniques especials de patchwork, etc.

Para todas aquellas que queráis pasar un buen rato y aprender a hacer patchwork, os recomiendo las clases de Colors de Patch(cerca de la Sagrada Familia). Además, se organizan monográficos de 1-2 días para aprender a hacer objetos de decoración, bolsos y complementos, técnicas especiales de patchwork, etc.

FET A MÀ

Aquesta botiga (que està al C. Tamarit, 161 de Barcelona) té un assortit molt ampli de robes de tot tipus.. per perdre’s! A més, té un ampli ventall de complements per a les teves labors. A la seva pàgina web (http:// fetamapatchwork.com ) trobaràs un catàleg on-line per a fer les teves compres còmodament des de casa.

Esta tienda (que está en la C. Tamarit, 161 de Barcelona) tiene un surtido muy amplio de telas de todo tipo… para perderse! Además, tiene un amplio abanico de complementos para tus labores. En su página web (http:// fetamapatchwork.com) encontrarás un catálogo on-line para poder hacer tus compras comodamente desde casa.

DONNA TEIXITS

A Donna, situada davant de Ribes i Casals al costat de la Plaça Urquinaona (Barcelona), es poden trobar robes de patchwork molt bé de preu. Ideal per a la compra de robes per a traseres, ja que no hauràs de gastar tants diners. Consulta la seva web. A més, venen tot tipus de robes, així que pots trobar material per als teus altres projectes.

En Donna, situada delante de Ribes y Casals al lado de la Plaza Urquiaona (Barcelona), se pueden encontrar telas de patchwork muy bien de precio. Ideal para la compra de telas traseras, ya no tendrás que gastar tanto dinero. Consulta su web. Además, venden todo tipo de telas, así que puedes encontrar material para tus otros proyectos.